02-20-2012, 10:01 PM
Witajcie.
Przeczytałem gdzieś w internecie taką opinię:
Przeczytałem gdzieś w internecie taką opinię:
Cytat:Kia Motors w karcie gwarancyjnej pisze, że dokona naprawy w możliwie najszybszym termine. W rzeczywistości mają nieokreślony czas na naprawę i po oddaniu samochodu do naprawy gwarancyjnej nie mam czym jeździć. Jeżeli chodzi o serwis to nie ma on obowiązku zapewnić klientowi samochodu zastępczego. Kia Motors umywa od wszystkiego ręce i nie można liczyć na żadną pomoc poza tym do czego zobowiązują się na piśmie. Gwarancja 7 lat to tylko i wyłącznie chwyt marketingowy. Lepiej mieć krótszą gwarancję ale za to z określonym maksymalnym terminem wykonania naprawy.I zastanawiam się, czy ktoś z was miał do czynienia z podobnymi problemami ze strony Kii? Ja przyznam szczerze z moją Ceedką miałem dotychczas tylko mały problem który byłem w stanie naprawić samodzielnie, więc nigdzie z nią jeszcze nie biegałem po serwisach, ale trochę się wystraszyłem takiej perspektywy jak tu cytowana.